fredag 9 maj 2014

Övningskört.

Idag har jag övningskört! För första gången på... 13 år tror jag. Min käre far är handledare. Lugn och tålmodig, han blev bara litet nervös när jag nästan rammade en parkerad bil, och det kan jag ha en viss förståelse för. Det kändes riktigt bra för övrigt. Jag började verkligen från noll, men vi höll på i två timmar och något litet hade jag nog lyckats lära mig mot slutet. Nu ska jag bara tvinga pappa att köra med mig en gång i veckan minst, och mamma måste då vara barnvakt under tiden. Det är dags att lära sig det här! Har man en Audi Q7 så måste man ju för fasen köra den också.

 Och eftersom jag inte har någon bild från övningskörningen, så får ni hålla tillgodo med två söta ungar som borstar tänderna.

(Förtydligande: Med "nästan rammade" menade jag "körde litet för nära". Bara så att min framtida uppkörningskontrollpersonvaddetnuheter inte tror att jag är en trafikfara. För så är det förstås inte!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar